Siedlec baner www Aplikacja Nasz Bank

 

Bank Spółdzielczy w Siedlcu informuje o udostępnieniu klientom bankowości internetowej nowoczesnej aplikacji mobilnej NASZ BANK.

Natywna aplikacja Nasz Bank, instalowana na telefonie klienta, jest rozszerzeniem systemu bankowości internetowej Internet Banking, będąc jego integralną częścią. Aplikacja posiada intuicyjne interfejsy zgodne z standardem Apple w wersji dla systemu iOS oraz Google dla systemu Android. Dzięki temu użytkownicy wykorzystując dotychczasowe swoje doświadczenie, widząc elementy znane z innych aplikacji, nie muszą uczyć się obsługi "od nowa" i mogą korzystać z niej bez obaw. Udało nam się przy tym zachować nowoczesny wygląd aplikacji, stworzonej specjalnie dla klientów systemu bankowości internetowej.

Aplikacja umożliwia klientom korzystać z usług banku na urządzeniach mobilnych (telefony komórkowe typu smartfon, tablety) w wygodny sposób, za pomocą interfejsu dostosowanego do ekranów dotykowych obsługiwanych palcem. Dzięki nowym funkcjom banki są w stanie zaoferować klientom unikalne możliwości podczas korzystania z bankowości internetowej. Aplikacja umożliwia między innymi geolokalizację bankomatów i placówek banku, realizację przelewu QR, obsługę powiadomień PUSH, logowanie biometryczne i inne.

Pierwszoplanowe funkcje aplikacji:

  • swobodny i bezpieczny dostęp do usług banku na urządzeniach mobilnych,
  • wygodna obsługa urządzeń z ekranem dotykowym,
  • weryfikacja dostępnych środków i ostatniej operacji przed zalogowaniem,
  • lista rachunków, lokat, salda, informacje,
  • lista kredytów, opis, harmonogramy spłat,
  • historia operacji, filtrowanie, wyszukiwanie,
  • przelewy jednorazowe, predefiniowane, ZUS, US,
  • przelew QR (płatności bez wpisywania danych, wczytywanie faktur z QR kodem),
  • logowanie – kod PIN, odcisk palca, rozpoznawanie twarzy,
  • wiadomości i powiadomienia PUSH (automatyczne komunikaty wyświetlane w aplikacji, niegenerujące kosztów dla banku i klienta),
  • mobilna autoryzacja zgodna z PSD2 (token elektroniczny),
  • geolokalizacja (wyszukiwanie bankomatów i placówek banku).

Autoryzacja mobilna

Aplikacja Nasz Bank, jako element systemu bankowości internetowej, może służyć do autoryzacji dyspozycji składanych w systemach Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm. Aplikacja zapewnia zgodną z dyrektywą PSD2, bezpieczną i wygodną autoryzację transakcji bankowych i dyspozycji składanych w systemie. Autoryzacja mobilna w aplikacji zastępuje jednorazowe hasła autoryzujące z kart kodów lub wysyłane w komunikatach SMS. Użytkownik systemu bankowości internetowej nie musi czekać na SMS i przepisywać haseł z telefonu do systemu w komputerze. Niezbędne dane do autoryzacji dyspozycji wysyłane są do aplikacji i wyświetlane jako powiadomienia na telefonie klienta. Wystarczy jedno kliknięcie w aplikacji, żeby zatwierdzić lub odrzucić dyspozycję. Powiadomienia autoryzacyjne wysyłane są na telefon klienta nie zależnie od tego, czy aplikacja w danym momencie jest uruchomiona, czy też nie.

Użytkownik aplikacji ma możliwość wglądu w pełną historię zleceń autoryzujących wraz ze szczegółami autoryzowanych operacji powiązanych z rachunkiem.

Komunikaty nie są dostępne dla innych aplikacji, dają pełną gwarancję bezpieczeństwa i autentyczności.

telefon

Szczegółowe informacje dotyczące instalacji aplikacji Nasz Bank oraz wykorzystywania jej funkcjonalności są dostępne w poradniku użytkownika:

 

Polityka cookies

© 2014-2017 Bank Spółdzielczy w Siedlcu